Cum comand
Pentru a putea folosi site-ul www.emagazin.maripusc.ro trebuie să ai activate cookie-urile și Javascript în browserul tău.
Este necesar să te înregistrezi, folosind o adresa de e-mail validă, pentru a efectua o comandă prin intermediul magazinului nostru online.
Înaintea efectuării unei comenzi, te rugăm să dai un prim click în colțul din dreapta-sus a paginii Acasa – Autentificare și să-ți creezi, la prima utilizare a site-ului nostru, cont. Pentru a finaliza crearea contului tău, este nevoie să furnizezi câteva informații obligatorii (nume, date de contact, dar informațiile cele mai importante sunt cele cu privire la adresa de livrare).
Ulterior, în Secțiunea Contul meu poți să vizualizezi comenzile tale, să-ți actualizezi informații cu privire la adresa/adresele de livrare, dar și cu privire la informațiile tale personale, sau poți să vizualizezi voucherele obținute.
Atâta timp cât ești logat poți să accesezi butonul din dreapta-sus numit Contul meu.
Alege produsul dorit și apoi apasă butonul "COMANDA" (în listele de produse) sau " LANSEAZA COMANDA" (în pagina de detalii a produsului). Astfel, produsul va ajunge în lista de produse comandate.
Pentru vizualizarea produselor alese, poți să dai click pe linkul "VEZI" (în partea dreaptă-sus a paginii) sau pe butonul "ANALIZEAZA COMANDA" (regăsit în pagina de detalii a fiecărui produs).
Poți să editezi comanda (să ștergi produse din listă, să modifici cantitatea dorită), după care poți să treci la pasul următor, alegând adresa (poți să alegi să ridici personal comanda de la unul din magazinele noastre sau poți să ne soliciți să-ți livrăm produsele la adresa dorită), în data și intervalul de timp dorite.
Comanda transmisă se consideră valabilă numai după ce un reprezentant MARIPUSC te-a contactat prin e-mail/telefon (așa cum ți-ai exprimat dorința, de luni până vineri în intervalul orar 09.00 – 17.00 iar sâmbăta în intervalul orar 09.00 – 12.00).
Te rugăm să iei în considerare că dacă ai comandat tort, cantitatea finală a acestuia poate varia: +/- 100 g.
A. Dacă ai optat pentru ridicarea comenzii de la unul din magazinele noastre (Magazin Maripusc – Brașov, Str. Lungă nr. 142 SAU Cofetăria Maripusc (bloc Privilegio) – Brașov, Str. Traian nr. 4), te așteptăm în timpul programului nostru de lucru. Vei efectua plata comenzii tale la ridicarea produselor: cu numerar SAU cu card bancar.
B. Dacă ai optat pentru livrarea comenzii la adresa dorită, iți vom confirma inclusiv perioada de timp aleasă de tine (dată, interval orar). Realizăm livrarea comenzilor între orele 8.00-15.00 (de luni până vineri), iar sâmbăta între orele 9.00-13.00. Dacă dorești un alt interval orar, te vom contacta și-ți vom oferi soluții.
Te rugăm să ne specifici cum doreşti să achiţi produsele comandate:
- în numerar (moneda națională – lei),
- cu cardul bancar – în acest caz vom veni cu POS mobil,
- prin transfer bancar, anticipat livrării produselor, astfel încât suma transferată să ajungă în contul nostru anterior livrării comenzii (ordin de plată prin online banking/mobile banking). În cazul acesta îţi vom furniza detaliile noastre bancare pentru conturile în lei (RON) sau EURO,
- cu cardul bancar prin trimiterea unui link de plată către adresa ta de email. Acest link de plată are valabilitate limitată şi este securizat 3Dsecure. Menţionăm că utilizăm soluţia de plată BTiPay găzduită de către Banca Transilvania. Prin acest email primit automat din sistem vei fi invitat să accesezi un link prin care să introduci câteva date personale pentru a ţi se debita cardul în condiţii de securitate garantată: număr de card, data expirării, numele deţinătorului de card, codul de securitate de pe spatele cardului)).
Colegul nostru va înmâna produsele comandate în fața imobilului d-voastră.
Dacă dorești să realizezi o surpriză dulce unei persoane dragi, noi îți putem fi sprijin. Trebuie doar să alegi produsele-cadou, să ne transmiți toate informațiile necesare (nume, adresă, detalii de contact pentru persoana dragă ție). Noi îți transmitem o factură proforma pentru ca tu să poți efectua plata produselor, în avans, în timp util, anterior livrării produselor.
Dacă nu ai cont bancar în lei (RON), nu este nicio problemă: îţi vom furniza detaliile noastre bancare pentru contul în EURO.
Pentru ca lucrurile să decurgă fără probleme organizatorice, te rugăm să ne contactezi sau să lansezi comanda-surpriză cu câteva zile lucrătoare anterior zilei de livrare. Noi îţi vom răspunde cât de repede putem, însă te rugăm să ţii cont că reacţia noastră va fi, oficial, în timpul programului nostru de lucru (de luni până vineri în intervalul orar 09.00 – 17.00 iar sâmbăta în intervalul orar 09.00 – 12.00).
Te rugăm să reţii că noi suntem online pentru a-ţi oferi cele mai bune prăjituri şi cele mai bune soluţii astfel încât să îţi îndulcim momentele frumoase din viaţa ta sau ale celor dragi ţie!
Ai posibilitatea să vizualizezi istoricul comenzilor efectuate de tine, de la crearea contului până în prezent, în secțiunea Comenzile mele.
Pentru orice informații suplimentare te așteptăm să ne contactezi:
- telefonic la 0268.410.294 de luni până sambătă, între orele 08.00-20.00, cu excepţia sărbătorilor legale şi a altor evenimente anunţate prin intermediul site-ului,
- să ne scrii la adresa de e-mail [email protected],
- să ne scrii mesaje whatsapp la numărul 0728.847.869 (în intervalul orar 8.00 – 16.00) – birou/administrativ,
- să ne scrii mesaje whatsapp la numărul 0729.139.667 (în intervalul orar 8.00 – 20.00) – Vânzare Str. Lungă nr. 142.
Declarația de conformitate a produselor
Produsele comandate prin intermediul www.emagazin.maripusc.ro beneficiază de garanţia furnizată de către producător. Astfel, fiecare comandă va fi însoţită de Declaraţia de conformitate, prin care certificăm ca produsele comandate corespund condițiilor de calitate, gramaj, ambalare, marcare și sunt sigure pentru consumul uman. Vor fi specificate condițiile de păstrare (temperatură) și termenul de valabilitate. Îți recomandăm să ții cont de aceste mențiuni pentru a te menține sănătos.
Politica de livrare a comenzilor
Livrarea produselor comandate, confirmate de reprezentantul laboratorului MARIPUSC, se va face în maxim 24 de ore de la primirea comenzii sau la data dorită de către client.
Valoarea minimă a comenzii livrate la adresa dorită este stabilită în funcție de cartier sau de zonă. Te rugăm să studiezi tabelul alăturat.
Cartier sau zonă |
Valoarea minimă a comenzii |
Bartolomeu |
40,00 |
Centrul Nou (Civic) |
40,00 |
Centrul Vechi |
40,00 |
Bartolomeu Nord |
50,00 |
Prund-Schei |
50,00 |
Tractorul |
50,00 |
Astra |
60,00 |
Florilor-Craiter |
60,00 |
Valea Cetății (Răcădău) |
60,00 |
Calea Făgărașului |
60,00 |
Șos. Cristianului |
60,00 |
Calea Feldioarei |
60,00 |
Stupini |
70,00 |
Noua-Dârste |
90,00 |
Triaj |
90,00 |
Ghimbav |
90,00 |
Cristian |
90,00 |
Hărman |
170,00 |
Poiana Brașov |
170,00 |
Sânpetru |
170,00 |
Taxa de transport, per comandă, este stabilită la 10 lei.
Nu livrăm comenzi sub valoarea minimă stabilită.
Pentru comenzile mai mari față de dublul comenzii minime, nu percepem taxă de transport.
În afara acestor zone nu efectuăm livrări; în cazul în ai totuși solicitări punctuale, te așteptăm să ne contactezi.
Preţul final plătit este format din preţul produselor comandate şi taxa de transport.
S.C. MARIPUSC PROD S.R.L. nu percepe nicio taxă suplimentară clientului, la cumpărarea produsului. Pentru orice taxă percepută în plus, te rugăm să ne contactezi de urgenţă.
Pentru alte informații, te rugăm să consulți pagina de Termeni și Condiții.
Atâta timp cât ești logat poți să accesezi butonul din dreapta-sus numit Contul meu.